Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Dagen i sig....

Av lexan - 10 maj 2011 01:57

När jag vaknade imorse insåg jag ganska snabbt att solens strålar värmde merän jag anat så jag beslutade mig för att byta tvättiden till en annan dag, baby stack ner och ändrade den tills imorgon eller ja idag klockan 07.00 dvs sängen kallar alldeles strax.


När jag väl tagit mig upp från sängen så kastade jag i mig frukost vilket inte hör till vanligheten och njöt av solens strålar på balkongen, efter frukosten satt jag o snackade med Danne en stund som kom förbi en runda vilket alltid är trevligt.


Jag och Jon beslutade oss för att sticka till Jhim och hämta Gucci så hon kunde få röra på sig och tro mig det fick hon göra, vi stack ner till Hembygdsparken och intog gräsmattan, mös och busade med Gucci.

Vi satt där nere i ca 3 timmar och jag kan lova att det kommer bli fler dagar där nere, tack Jhim för att du låter mig ha henne när du jobbar.

När vi väl kom hem var vi båda så trötta så vi satte oss vid varsin dator och bara slöade sen intog vi sängen, mös och kollade BB.


Efter BB skulle jag möta Sandra för att hämta Fox men den knaskatten beslutade sig för att rymma så jag sprang runt här ute barfota och i moorgonrock och Sandra hade kläder på sig hahaha, fan vilken syn det måste ha varit för som som såg mig.

När jag tog ena gaveln vid huset och Sandra den andra så såg jag en liten katt komma springandes och kallade på Sandra, det visade sig att det var hennes katt som rymde för ca 4 veckor sen så jag kan säga att det var tur att Fox rymde annars hade inte hennes katt blivit hittad *duktig Fox*


Nu sitter jg i sängen och tittar på klockan och undrar hur fan jag ska lyckas komma upp 06.45 men men får väl hoppas på det bästa.

Livet är underbart och nu ska jag fan lägga mig och sova med min baby i sängen som också är trött he he....


Natti natti på er allihopa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lexan - 15 juli 2011 23:01


Ja, det kan man lugnt säga att det är....   Musiken spelas och en flaska Asti Cinzano är uppkorkad plus en bag in box och då vet man att det är helg, baby och Jhim är på gymmet medans jag och grannen sitter här hemma och provsmakar vin hahaha. ...

Av lexan - 11 juli 2011 14:10

Ur högtalarna spelas Don´t cry med Guns´n roses och tankarna snurrar duktigt samtidigt som det ger mig ett leend på läpparna, man tänker verkligen på hur underbara stunder man haft i livet så vrf klaga när ngt går emot än nu?   Räcker att se till...

Av lexan - 9 juli 2011 18:51

Haha skulle bara se om det här funka;) nu gumman ska vi ha en rolig kväll;) många skratt och ett äventyr:p men vi ses snart puss och kram...

Av lexan - 24 juni 2011 13:52

Glad midsommar gumman.. Saknar dig jätte mycket, kommer upp en helg snart och då ska det bli dricka och gamla minnen;)   Ha en trevlig midsommar   puss gumman ...

Av lexan - 30 maj 2011 15:09

är precis vad det har varit men idag kommer han äntligen hem och jag kan lova att ingen är gladare än jag för tillfället.   Min älskling stack iväg förra måndagen med Sara för att passa sin systers hus och jag kunde tyvärr inte följa med då jag h...

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards