Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Tidig morgon....

Av lexan - 12 april 2011 13:59

vilket kändes sjukt skönt ;)


Takida - Jaded spelas på hög volym här hemma och jag mår toppen, tankarna flyr tillbaka och leendet kommer fram....


Har fått mycket gjort idag och det ser ljust ut med jobb, väntar bara på svar då chefen precis kommit tillbaka från mammaledighet så hon skulle kolla igenom cv och höra av sig så håller tummarna :)


Förutom det så har jag kommit på att när man hamnar i mörkret så finns ljuset längre fram....


Var ute och handlade en runda idag men känns som jag missat en del så blir ner  till Maxi idag och storhandla som det ser ut nu men vem vet, saker och ting kan ändras snabbt.


hahaha, råkade ut för världens sjukaste sak idag...

min lur ringde och det var från ett elbolag som tydligen var billigare än det jag har nu, fick infon och bad dom skicka hem papper till mig och sen fick jag bekräftelsen i sms o i samma veva kom ett sms från ett nummer jag inte hade inlagt och det visade sig vara killen som ringt från elbolaget hahaha.

Ja, jag blev chockad men han förklarade att han blev nyfiken pga min mailadress miss angelface hahaha.


Nä nu ska jag fan göra ngn nytta här hemma för snart ska jag iväg igen, har nästan precis kommit innanför dörren och skulle bara käka men tänkte att jag kan ta det lite lugnt innan jag sticker iväg igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lexan - 15 juli 2011 23:01


Ja, det kan man lugnt säga att det är....   Musiken spelas och en flaska Asti Cinzano är uppkorkad plus en bag in box och då vet man att det är helg, baby och Jhim är på gymmet medans jag och grannen sitter här hemma och provsmakar vin hahaha. ...

Av lexan - 11 juli 2011 14:10

Ur högtalarna spelas Don´t cry med Guns´n roses och tankarna snurrar duktigt samtidigt som det ger mig ett leend på läpparna, man tänker verkligen på hur underbara stunder man haft i livet så vrf klaga när ngt går emot än nu?   Räcker att se till...

Av lexan - 9 juli 2011 18:51

Haha skulle bara se om det här funka;) nu gumman ska vi ha en rolig kväll;) många skratt och ett äventyr:p men vi ses snart puss och kram...

Av lexan - 24 juni 2011 13:52

Glad midsommar gumman.. Saknar dig jätte mycket, kommer upp en helg snart och då ska det bli dricka och gamla minnen;)   Ha en trevlig midsommar   puss gumman ...

Av lexan - 30 maj 2011 15:09

är precis vad det har varit men idag kommer han äntligen hem och jag kan lova att ingen är gladare än jag för tillfället.   Min älskling stack iväg förra måndagen med Sara för att passa sin systers hus och jag kunde tyvärr inte följa med då jag h...

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards