Alla inlägg den 9 april 2011

Av lexan - 9 april 2011 22:35

och ja, jag vet att det stavas Lördag men idag är jag på bra humör så det får stavas med flera Ö ;)


Sitter hemma nu med grannen och laddar inför Björksäter med en viss liten Christopher i tankarna och ja, jag saknar honom...

Längesen man kände såhär men samtidigt kan jag meddela folket att det är över 3 år sen jag var ute sist men ikväll smäller det för nu jävlar är vi på toppen humör.


Finns någon som gör att jag vill gå upp på morgnarna med ett leende på läpparna och det händer att jag vaknar 04,30 på skitbra humör innan morgonciggen hahaha...


Detta inlägget kommer verka flummigt då jag babblar om allt möjligt men det finns folk som vill veta hur det ser ut i mitt hår efter att jag lekte med saxen själv och ni som vet hur jag hade det innan kan se skillnaden men jag ska lägga ut en ny bild i slutet av inlägget.


Ikväll så jävlar ska vi dansa skjortan av varensa kille där inne för nu ska det buggas och det var längesen sist ;)


Nä, nu ska jag sluta att babbla men lägg på minnet att vin, cider o öl har förgyllt min kväll idag hahaha föutom Christopher och en massa skratt...


 

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards