Alla inlägg den 8 april 2011

Av lexan - 8 april 2011 12:04

känt den känslan i kroppen som fyllde dig av lycka, lycka som gör att det pirrar i hela kroppen bara av tanken på en speciell människa?


Jag kan säga att jag inte känt den förrän nu den senaste tiden och den är helt underbar men sen är frågan om den är besvarad eller inte, allt funkar skitbra men klart jag sitter med ovissheten om hur läget egentligen är.


Är det som jag hoppas eller inte?


Har nog inte känt såhär mycket glädje på väldigt länge men han får mig att må bra och kunna leva och för er som känner mig så menar jag leva som jag gjorde för ngr år sen, har verkligen saknat det livet men nu är det tillbaka och jag trivs merän någonsin med det.


Att bara kunna vakna brevid en männsika man tycker om, se den busiga blicken och det underbara leendet, känna hans armar runt midjan och hans läppar mot huden innan man vet att det är dax för honom att sticka till jobb, det finns fan nog inget mysigare.

Han är den som gör mig glad varje dag förutom mina underbara vänner *inga nämnda och inga glömda* dvs få mig att känna glädjen jag så länge saknat.


Bara tanken får mig att hoppas och längta hela dagarna UNDERBART...


Nu ska jag sluta babbla och till er som tjatar om bild på nya hårfärgen så kommer det ut senare hihihi...

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards