Alla inlägg den 14 april 2011

Av lexan - 14 april 2011 23:11

Hjälp mig att komma med i tävlingen genom att klicka på länken o läs instruktionerna där inne.... http://www.modelljakten2011.se/Deltagere+-+Kvinder/show.htm?modelid=292




Av lexan - 14 april 2011 15:00

vaknade runt 07,30 idag men låg kbvar och drog mig till 08,15 sen reste jag mig och gick ut och fixade frukosten, satte mig på balkongen och bara kopplade av med morgonciggen och ett glas juice.


Efter en stund där så kastade jag på mig träningsbyxorna och gjorde mig iordning sen stack jag ut och gick en runda och jag kan lova att det var skönt.

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn en stund och började med maten samtidigt som musiken var igång och jag bara njöt, käkade upp och stack ut och gick en runda till och nu sitter jag här och har blivit allmänt seg så kollar bloggar och är allmänt uttråkad och dessutom sugen på choklad hahaha.


Satt och kollade runder lite på youtube med och när jag minst anade det så kom en låt på spotify som fick hjärnan att gå på hgvarv, det var iofs den lugna versionen men den är så grymt härlig.... så här gott folk är låten som fick min hjärna att börja snurra....



Känns som jag har blivit lite blödig med tiden hahaha....


Nu blir det att göra någon nytta här hemma och rensa tankarna lite även om det inte alltid är lätt att släppa saker och ting och bara glömma.


På återseende!

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards