Direktlänk till inlägg 14 april 2011

Allmänt slö idag...

Av lexan - 14 april 2011 15:00

vaknade runt 07,30 idag men låg kbvar och drog mig till 08,15 sen reste jag mig och gick ut och fixade frukosten, satte mig på balkongen och bara kopplade av med morgonciggen och ett glas juice.


Efter en stund där så kastade jag på mig träningsbyxorna och gjorde mig iordning sen stack jag ut och gick en runda och jag kan lova att det var skönt.

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn en stund och började med maten samtidigt som musiken var igång och jag bara njöt, käkade upp och stack ut och gick en runda till och nu sitter jag här och har blivit allmänt seg så kollar bloggar och är allmänt uttråkad och dessutom sugen på choklad hahaha.


Satt och kollade runder lite på youtube med och när jag minst anade det så kom en låt på spotify som fick hjärnan att gå på hgvarv, det var iofs den lugna versionen men den är så grymt härlig.... så här gott folk är låten som fick min hjärna att börja snurra....



Känns som jag har blivit lite blödig med tiden hahaha....


Nu blir det att göra någon nytta här hemma och rensa tankarna lite även om det inte alltid är lätt att släppa saker och ting och bara glömma.


På återseende!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lexan - 15 juli 2011 23:01


Ja, det kan man lugnt säga att det är....   Musiken spelas och en flaska Asti Cinzano är uppkorkad plus en bag in box och då vet man att det är helg, baby och Jhim är på gymmet medans jag och grannen sitter här hemma och provsmakar vin hahaha. ...

Av lexan - 11 juli 2011 14:10

Ur högtalarna spelas Don´t cry med Guns´n roses och tankarna snurrar duktigt samtidigt som det ger mig ett leend på läpparna, man tänker verkligen på hur underbara stunder man haft i livet så vrf klaga när ngt går emot än nu?   Räcker att se till...

Av lexan - 9 juli 2011 18:51

Haha skulle bara se om det här funka;) nu gumman ska vi ha en rolig kväll;) många skratt och ett äventyr:p men vi ses snart puss och kram...

Av lexan - 24 juni 2011 13:52

Glad midsommar gumman.. Saknar dig jätte mycket, kommer upp en helg snart och då ska det bli dricka och gamla minnen;)   Ha en trevlig midsommar   puss gumman ...

Av lexan - 30 maj 2011 15:09

är precis vad det har varit men idag kommer han äntligen hem och jag kan lova att ingen är gladare än jag för tillfället.   Min älskling stack iväg förra måndagen med Sara för att passa sin systers hus och jag kunde tyvärr inte följa med då jag h...

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards