Alla inlägg den 1 mars 2011

Av lexan - 1 mars 2011 22:29

och det är att ingen någonsin ska få mig att må dåligt igen dvs jag kommer inte ge mig in i något jag kommer må dåligt av för att få den andra personen att må bra.


Det har tagit lång tid för mig att lära mig av mina misstag men nu äntligen har jag öppnat ögonen och jag kommer inte göra samma misstag igen utan jag är faktiskt lycklig nu med alla underbara människor jag har runt mig, som ger mig massa glädje och en massa skratt.

En av dom människorna är Matti som dom flesta vet har legat mig varmt om hjärtat i många år och som jag skrivit i tidigare inlägg så kommer jag alltid att känna extra för honom oavsett vem som kommer in i mitt liv så kommer han alltid att ha en väldigt stor plats hos mig.

Han är den enda som känner mig utan och innantill och den enda som kommer göra det också, finns nog ingen annan som kommer komma mig så nära inpå som han gjort.


Jag trodde att jag skulle kunna gå vidare men det finns en sida som säger: Stopp gör det inte, du kommer bli sårad.


Och som tur var så lyssnade jag på det för hade jag inte gjort det så hade jag varit på ruta ett igen med att påbörja bearbetningen av att bygga upp allt igen för att hamna på fötter igen men denna gången klarade jag mig och tog ett steg tillbaka ist för att ge mig in i det för att försöka rädda personen i fråga.

Jag tänker inte göra det utan jag lever mitt liv som jag gör nu och trivs bra med det :)


Nu ska jag leva livet med mina underbaringar runt mig och ha kul he he, umgås med dom som betyder ngt för mig och skita i alla andra som bara verkar vara osäkra på sig själv och som ställer till det för sig själva.

Orkar inte med det längre utan måste ha egentid och leva ett liv som jag trivs med om ni fattar hur jag menar.


Jag har tänkt ett steg längre för en gångsskull :) *Stolt över mig själv* ha ha ha, verkar som jag kan om jag bara vill.

Har byggt upp ngt på kort tid som jag inte hade innan iaf och det är alltid en bit på vägen.


Jag är lycklig nu och ingen ska få rasera det jag nu byggt upp så till dig:

fuck off and leave me alone...

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards