Alla inlägg den 15 juli 2011

Av lexan - 15 juli 2011 23:01

Ja, det kan man lugnt säga att det är....


Musiken spelas och en flaska Asti Cinzano är uppkorkad plus en bag in box och då vet man att det är helg, baby och Jhim är på gymmet medans jag och grannen sitter här hemma och provsmakar vin hahaha.


Imorgon blir det grillat hos far min vilket ska bli trevligt för det var ju ett tag sen jag träffade honom men som jag sagt innan så är min pappa den bästa pappan som finns och jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar denna människa.

Det är en jag verkligen hade kunnat dö för.


Nu sitter vi här och väntar på att dom andra ska komma hem, känns som min lägenhet är ett kollektivboende då dörren står öppen dygnet runt :)


Till er som läser detta kan jag säga att jag mår bättre än bäst nu....


Här kommer lite bilder från kvällen..


 

Tidigare månad - Senare månad

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards