Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Yes :)

Av lexan - 19 mars 2011 11:30

Igårkväll satt jag hemma då jag var riktigt trött och jag kan lova att det var grymt skönt att bara vara igår, satt hemma, småkollade på tv och satt framför datorn.

När jag funderade starkast på att lägga mig då jag var fruktansvärt trött och satt och lyssnade lite på musik så kom jag och tänka på en gammal kompis sen jag var typ 13 ha ha ha, kollade på fb om vederbörande möjligtvis fanns och till min stora förvåning fanns han kvar.


Träffade honom senast för ca 3-4 år sen när han hade förhållande med en kompis till mig och bestämde mig för kasta iväg ett mail till honom igår, sagt och gjort...


Det tog inte lång tid innan han svarade och jag blev ganska chockad över svaret plus att han kände igen mig än :)

Vi satt och snackade ett tag över mail vilket blev rätt drygt så jag ringde upp honom ist vilket slutade med att vi snackade över 2 timme och jag kan lova att det var lite kul att snacka gamla minnen ha ha ha plus att jag fick reda på att han jobbade en bit från mig så vi snackade om att han skulle komma inom och hälsa på någon dag när han ändå jobbade vilket är idag så jag hoppas han kommer efter jobb så man får träffa honom :)


Anton och Quman kommer upp en runda idag så vi får se om dom stannar tills imorgon eller om dom åker hem inatt ha ha ha och Anton...

Även idag ska jag ta det lugnt dvs inget kramandes med porslinstomten ha ha ha!


Vaknade runt 07,45 när Danny ringde, när vi lagt på så somnade jag om igen och efter bara 30 minuter står någon jävla idiot utanför min dörr och hänger sig på ringklockan och jag kan lova att mitt morgonhumör inte var på topp när jag smällde upp dörren och fråga vad fan det var frågan om.

Gubben utanför dörren såg allmänt chockad ut när jag öppnade yrvaken med morgonfrilla insnurrad i täcket men låtsades precis som ingenting och frågade om det var jag som var Alexia och mitt vanliga svar på det fick han med och det var: Det beror på vem som undrar....


Efter mycket tjafs smällde jag igen dörren i hopp om att kunna somna om men ganska snabbt märkte jag att mitt dåliga humör och min korta stubin imorse hade gjort att jag inte var så trött längre så jag kastade mig i duschen och även där blev jag irriterad då jag brände mig igår och kan lova att det inte var skönt att få rinnande vatten över kroppen *AJJJ*


Nu sitter jag här i soffan och har kraftiga funderingar på att börja plocka undan lite så jag får något gjort idag, har ju iofs redan varit ute en runda på stan men jag måste få iordning här hemma då jag mår dåligt av att se röran här inne...


Ha det bra och ha en trevlig lördag gott folk!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lexan - 15 juli 2011 23:01


Ja, det kan man lugnt säga att det är....   Musiken spelas och en flaska Asti Cinzano är uppkorkad plus en bag in box och då vet man att det är helg, baby och Jhim är på gymmet medans jag och grannen sitter här hemma och provsmakar vin hahaha. ...

Av lexan - 11 juli 2011 14:10

Ur högtalarna spelas Don´t cry med Guns´n roses och tankarna snurrar duktigt samtidigt som det ger mig ett leend på läpparna, man tänker verkligen på hur underbara stunder man haft i livet så vrf klaga när ngt går emot än nu?   Räcker att se till...

Av lexan - 9 juli 2011 18:51

Haha skulle bara se om det här funka;) nu gumman ska vi ha en rolig kväll;) många skratt och ett äventyr:p men vi ses snart puss och kram...

Av lexan - 24 juni 2011 13:52

Glad midsommar gumman.. Saknar dig jätte mycket, kommer upp en helg snart och då ska det bli dricka och gamla minnen;)   Ha en trevlig midsommar   puss gumman ...

Av lexan - 30 maj 2011 15:09

är precis vad det har varit men idag kommer han äntligen hem och jag kan lova att ingen är gladare än jag för tillfället.   Min älskling stack iväg förra måndagen med Sara för att passa sin systers hus och jag kunde tyvärr inte följa med då jag h...

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards