Alla inlägg den 8 februari 2011

Av lexan - 8 februari 2011 21:29

Ja, funderingarna finns där på om man ska dra sig neråt igen eller om man ska stanna kvar här, jag trivs skitbra här men samtidigt så kollar jag efter ny lght längre ner i södra skåne ;)


Jag har ju inget jobb som håller mig kvar så vad är problemet egentligen, kan det vara för att jag är rädd att möta det jag en gång stack ifrån?


Det finns en massa människor som ligger mig varmt om hjärtat som jag saknar riktigt mycket nere ifrån Söder och ni vet vilka ni är.


Jag står verkligen mellan valet och kvalet och tänker inte göra något förhastat utan tänka igenom det riktigt mycket innan jag gör valet ;)


Men vad tycker ni?


Jag har ju faktiskt fått lite andrum från sdra delarna nu i nästan 3 år....

Av lexan - 8 februari 2011 12:22

om det blir som planerat :)


Sidan av handen kommer kännas satan och underarmen kommer nog vara ganska lugn ha ha, dom känner mig vet att jag har två kinatecken på höger underarm och där ska jag fortsätta med lite text ;)

Har även lovat min tatuerare att han får göra en stämpel på mig med tanke på han gjort dom flesta tatueringarna på min kropp nu, får väl se var han sätter den hahaha.


Finns en person som fick reda på en sak härom kvällen som jag gått och dragit på länge nu och vet att jag har en tatuering som står dels för honom på min kropp men det ska bli en till...

Hoppas du inte blir sur?


Den kommer stå för ngt stort och ngt litet men även en evig saknad.


Så på fredag gäller det ;)

Dvs mitt ständiga möte med denna saken....



Idag är det tvättdag sen blir det nog diska undan lite och dammsuga med mera,

men nu blir det att käka lite innan tvätten är klar :)


Ha det bra gott folk och Ninni, jag saknar dig som satan så nu tycker jag du får komma hit snart ha ha ha säger bara snubbla över dammsugaren....

Ovido - Quiz & Flashcards