Alla inlägg den 15 februari 2011

Av lexan - 15 februari 2011 14:10

Satt hemma igår och slöade samt plockade undan lite plus fick höra en företagspresentation, efter det var det meningen att jag bara skulle vara hemma och slappa men fastnade på msn.

Efter en stund fick jag frågan om jag ville komma ner till Söder och som ni flesta vet så har jag kraftig panik men jag bestämde mig för att göra ett försök iaf :)


Jag packade ihop lite saker, hoppade in i duschen och sen gav jag mig iväg, när jag stod på parrongen frågade jag mig själv om jag verkligen skulle klara det och när tåget kom kände jag paniken sprida sig och jag började skaka som ett asplöv men bestämde mig att testa, det värsta som kunde hända var ju att jag kunde spy.

Satte mig på tåget och en från personalen frågade om jag mådde bra och jag svarade som det var med panikångesten och hon hade haft likadant en gång i tiden, jag satte mig nära dass om ngt skulle hända och det var ju direkttåg så jag hade ingen återvändo ha ha.


Kände att paniken började lägga sig och jag tänkte bara på vad som väntade när jag väl kom ner, jag skulle ju ner och träffa helt underbara människor som har en stor plats i mitt hjärta och som jag inte träffat på år och dagar och jag kan lova att jag såg det som en bra belöning dvs kan lätt göra om det :)


Kom hem nu för en stund sen så nu har jag testat paniken både sent på kvällen och mitt på dagen, kan säga att jag är sjukt stolt att jag bara gjorde det och det har jag märkt att vissa andra också är.

Känns skönt att ha folk runt sig som verkligen peppar en och precis som små barn som får belöning när dom gjort ngt bra fick jag desamma igår, fick ju träffa helt underbara människor vilket gör mig otroligt glad.


Är sjukt stolt att jag klarade det, det var bara det lilla som behövdes för att jag skulle fixa det och jag kommer helt klart trotsa paniken fler gånger för att komma tillbaka ;)


Nu är jag iaf hemma igen men kan erkänna att jag egentligen inte ville åka hem idag men det blev så ändå :(

Ska bara ta det lugnt idag och lägga mig tidigt ikväll, är sjukt sugen på choklad ha ha ha.

Nä nu blir det slöa lite framför datorn sen duschen :p


Ha det bra gott folk

Ovido - Quiz & Flashcards