Alla inlägg den 22 februari 2011

Av lexan - 22 februari 2011 23:28

Hade skitont i halsen härom dagen och bestämde mig för att gå till läkaren då jag trodde det var halsfluss, kom til läkaren och dom tog prover på mig vilket visade sig vara körtelfeber :(

Dom bad mig gå hem och lägga mig och sa även att det inte fanns någon medicin mot det, min tanke var: Nähä, självmedicinering då eller....


Kom hem och hade asont, la mig i soffan och tryckte i mig några voltaren och andra värktabletter plus lugnande för att kunna somna och jag kan lova att det tog ett tag innan pillerna slog mig med ett basebollträ i huvudet för sen sov jag gott :)


Vaknade imorse efter att ha sovit nästan 12 timmar, ont som fan i halsen men tog mig upp ur sängen efter en bra stund och hoppade in i duschen för att sen lägga mig i soffan igen då läkaren sa att jag inte fick anstränga kroppen.

Det höll ett litet tag sen blev jag rastlös som fan och var bara tvungen att gå ut och gå en lång runda och uträtta lite ärenden vilket var riktigt skönt, stack inom Inter Sport och hittade ett par sjukt snygga skor som jag la undan men imorgon ska dom inhandlas :)


Tyckte jag kunde unna mig dom då jag är sjuk och behöver något som muntrar upp mig ;)


Förutom körtelfebern är livet upp och ner som vanligt he he, just i skrivandets stund funderar jag ganska mycket på om jag ska satsa allt jag har eller bara skita i det ;)


Plus att jag funderar på att sova då pillerna börjat slå till nu hahaha, fan vad underbart det är ;)

Känner mig inte alls hög jag lovar hahaha

Ovido - Quiz & Flashcards