Alla inlägg den 20 februari 2011

Av lexan - 20 februari 2011 00:05

Danne skulle göra klart min tatuering på höger vad och jag kan lova att jag var rädd ha ha ha....


Som tur var hade jag Kevin som moraliskt stöd och jag tycker synd om han shand och hans lår men det njuder jag på ;)


Äntligen är merän hälften klart och nu är det bara skuggningen kvar :)

Såhär ser den ut nu...


 


När skuggningen är klar kommer den se ännu bättre ut och för er som inte vet är det ett minne av bebisen jag väntade 2008 tillsammans med Matti men tog bort :( vilket jag ångrar idag....


Lovar att lägga ut bilder på tatueringen när den är klar :)


Testade även i handen och jag kan lova att det kändes merän vaden ;)


 


som tur är slits det bort inom en vecka ha ha ha....


Nu blir det att ta det lugnt...


Ha en fortsatt trevlig lördagkväll/natt

Ovido - Quiz & Flashcards