Alla inlägg under februari 2011

Av lexan - 7 februari 2011 00:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lexan - 4 februari 2011 09:47

Vaknade försent idag, tvättiden började klockan 7 imorse och jag vaknade runt 9 men som tur var kunde jag slänga in en maskin iaf :)

Under tiden jag väntar på att maskinen ska bli klar sitter jag här och kollar runder på youtube, kom och tänka på några låtar så bestämde mig för att inte skriva längre inlägg här i bloggen idag utan bara kasta ut ngn/ngr låtar :)



Takida - Jaded...

Ligger mig varmt om hjärtat med många minnen :)




Takida - Curly Sue....

Härlig som satan




Takida - Handlake Village

Grymt mysig



Av lexan - 3 februari 2011 23:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lexan - 3 februari 2011 14:22


Blev utmanad av Daniel till att svara på dessa frågor och sen skicka de vidare till 3 andra personer. Brukar inte gilla såna här grejer men de kanske är dags att folk får veta lite mer om mig här så varför inte...


1. Säg 3 saker du gillar med dig själv

Impulsiv, sprallig och rak.

  

2. Säg 3 saker du inte gillar med dig själv

Kommer inte på 3 saker, haha.

Men ja kan vara lite lat och de är ju inte en så bra egenskap


3. Säg 3 saker som ingen vet om dig

Tror inte det, finns det saker ingen vet är det väl menat att det ska vara så med.


4. Säg 3 personer som betytt mycket för dig

Pappa, min bror och min moster och alla betyder väldigt mycket för mig.


5. Säg 3 saker du önskat att du inte varit med om

Typ ngr mina ex (hahaha) och dom är ju betydlig fler  än 3 stycken :)


6. Säg 3 av de bästa sakerna som hänt dig

Vet inte, hmm.


7. Säg 3 färger som du gillar bäst

Svart, rosa och grå.

 

8. Säg 3 saker(inte personer)du inte kan leva utan

Mobilen, funlight och vaselin hahaha. Allt annat går nog om ja måste.


9. Säg 3 personer som dött som du skulle vilja träffa igen

Marcus, Ante och farfar.


10. Skicka vidare den här till 3 personer

Jag skickar denna vidare till Ninni , Jonas och Jimmy .


Av lexan - 3 februari 2011 12:47

Vaknade på riktigt bra humör imorse av ett sms och njöt av tystnaden i lägenheten samtidigt som jag tar telefonen och ser vem som skickat vilket gjorde mig ännu mer glad, dvs dagen började helt underbart.


Låg kvar i sängen och och kollade lite tv sen reste jag mig för att ta lite och äta, käkade lite frukost och fortsatte att sms:a lite.

Stack ner och handlade pommes du jag helt plötsligt blev sugen på kotletter med pommes och bearnaisesås så det får bli det ikväll.


Ringde några samtal och flabbade litte skit med några skumma människor hahaha...


Nu är jag hemma och ska snart diska och plocka undan lite då jag får hit några galenpannor senare idag, ska bli kul och träffa er....det var ju inte precis igår man träffade er.


Kan meddela er om att jag sitter vid datorn och njuter av en iskall powerking 500 ml dvs denna dagen räddad ;)


Nu blir det att fixa lite här sen kanske jag uppdaterar senare ikväll eller ngt!


Ha det bra gott folk

Av lexan - 2 februari 2011 12:32

mår skit psykiskt och det har tagit så pass mycket att jag inte kan fokusera på jobb, varit hemma några dagar nu och idag pratade jag med chefen angående uppsägning då jag har planer på att sticka igen.


Vet att det inte hjälper att fly men kommer givetvis ha kvar lghten men sticka iväg ett tag för att ventilera, planerna finns där men sen får vi se hur det blir med det.


Annars är allt nästan under kontroll, lite förvirrad och tankspridd än efter samtalet med läkaren igår, väntar på papperna än och sen får vi se vad domen blir he he.

Danne hörde av sig för en stund sen och frågade om jag ville med ner till H&M för han skulle handla till sin dotter och jag var inte sen på att följa med då jag behövde lite luft och annat att tänka på, han skulle ner och sola också som vanligt och han ville att jag skulle följa med, följde med som moraliskt stöd enda tills han sträcker fram pengar till mig och ber mig sola också.

Blev lite chockad men solade en liten stund *tack Danne*


Nu sitter jag hemma och ska snart göra lite mat och vika kläder med musik på högsta volym och rensa tankarna lite ;)

Efter det får vi se vad som händer, vill åka iväg redan idag men har inte pengar så funkar inte :(


Kass som fan när man bara har försäkringskassan, får fan bara pengar till hyran.....


Får väl se om jag kan hitta jobb med fast lön någonstans i avlånga skåne eller något dvs, jag är redo att flytta för jobb då jag är trött på att gå hemma och bara ha jobb som är provisionsbaserat.


Nu blir det söka lite jobb och göra lite mat....


Ha det bra allihopa

Av lexan - 1 februari 2011 23:31

Helt jävla underbart att vara så tankspridd som jag är för tillfället eller inte....


Tankarna går på högvarv och jag är nervös som fan, snackade med läkaren idag och ska snart få en tid så jag kanske kan få mediciner mot panikångesten med mera.


Men förutom det så är allt fruktansvärt bra :)


Livet rullar på och känns nästan som att man är nykär fast man är singel ha ha ha...

Finns ju en viss människa som satt sig hårt som satan...


Nej nu brjar jag yra igen så blir fan nog sängen för min del nu så godnatt på er allihopa!


Saknad som fan <3

Ovido - Quiz & Flashcards