Alla inlägg den 3 januari 2011

Av lexan - 3 januari 2011 18:16

Vaknade i tid imorse med, gick upp och tog en dusch vilket var sjukt skönt och efter duschen blev det att gå in till Robin och sno en cigg då mina va slut och som tur va så var han hemma.

Stod i trappen och snackade lite sen gick jag in, rökte ciggen och satte igång musik för att ställa mig och diska.

Tog disken och när jag minst anade stod Danne i hallen :)

Han kom ut i köket och sa hej, la en påse på bordet och tog upp ritningen och jag kan säga att den kommer bli riktigt snygg men vi båda tyckte den var för liten så vi ska förstora den och denna tösen kommer säga AJ ha ha ha.


Han stack iväg till K-stad och skulle kolla när Fläcken Bekim som skulle spela match så han kommer hit efter det igen sen blir det tatuera och film, känns som jag ska börja med maten alldeles strax då jag är hungrig som fan.

Blir nog kotletter, pommes och bearnaisesås    *mums*


Nu kallar maten....

Kanske uppdaterar med bild på resultatet senare

Tidigare månad - Senare månad

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards