Alla inlägg den 10 januari 2011

Av lexan - 10 januari 2011 17:22


Samla då ihop ett gäng, tjejer eller par på minst 6 personer så kommer ni alla få en riktigt rolig kväll ni sent kommer glömma...

Vid intresse av bokning eller frågor så kontakta mig här eller kontakta mig på: Alexia.boka@hotmail.com.


Vid intresse av bokning och mer info skriv namn och telefonnummer så hör jag av mig runt den 25 - 26 januari


Tänk på att vi tar ut 250kr till vår konsulent om ni är mindre än 6 tjejer, annars är det helt gratis. För möhippor tar vi ut en avgift på 500kr

(Obs! Avgiften försvinner om försäljningssumman på partyt överstiger 3500kr). 

Dina gäster måste vara fyllda 18år.



Av lexan - 10 januari 2011 16:19

Vaknade imorse och stack ner till arbetsförmedlingen för att få min papper till fsk ifyllda så jag får pengar i slutet av månaden, det var lång kö där inne så passade på att gå ut och kolla lediga jobb och fick syn på ett som jag bestämde mig för att ringa på när jag kom hem.


Sagt och gjort, hon ville boka in tid i veckan men jag bor ju inte alls långt därifrån så det blev redan idag som jag gick ner och pratade med henne, vi gick igenom en massa och hon hälsade mig välkommen att börja den 25:e :)


Inte världens mest välbetalda jobb kanske men alltid en bra början med kanontider :)


Så from den 25/1 jobbar jag för Paradisparty i Hässleholm, måste säga att detta är en bra början av året då jag mår bra, har helt underbara människor runt mig och nu jobbet.... Fan vad glad jag är nu :)


Nu blir det att slöa här en stund då jag varit ute och sprungit hela dagen sen blir det plocka undan lite, ta disken sen ska jag unna mig ett varmbad.


Ha det bra allihopa....

Tidigare månad - Senare månad

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards