Alla inlägg den 9 januari 2011

Av lexan - 9 januari 2011 23:45

som ni alla ser så finns det ngr inlägg direkt efter varandra under väldigt kort tid och det är inlägg jag har flyttat från min gamla blogg till denna då jag inte kommer skriva i den gamla mer....


Dagen annars har varit lugn då jag vaknade runt 13.30 men kan säga att jag är sjukt trött nu så blir duschen sen kasta igång en film och somna till den.

Försöker bara komma pångn filmman kan tasomman typ redan sett 100 ggr så man inte missar så mkt omman skulle somna hehe.


Hittar resten av folket på?

Av lexan - 9 januari 2011 23:42

och jag blir inte klok på ngt av det som snurrar i huvudet för tillfället, tårarna blötlägger mina kinder sakta då gamla och i nuläget jobbiga tankar dyker upp.

Jag visste att allt skulle komma ifatt mig, att jag inte bara kunde sticka och att allt skulle vara glömt efter en tid och det märker jag verkligen nu.


Finns mycket jag har sagt och gjort men även mycket jag inte vågat säga men egentligen förstår jag inte varför jag inte vågade säga något, allt var ju redan trassligt.

Tankarna dyker upp en del och jag kan fortfarande inte förstå att jag bröt allt och drog, samma visa om och om igen och detta är inte första gången.


Bara tanken på det får mig att se tillbaka på en viss tid i mitt liv, en tid då jag trivdes riktigt bra och hade 2 underbara människor nära inpå mig som förstod både mina negativa och positiva stunder i livet och inte dömde mig för det förflutna.

Många minnen finns kvar från denna tiden, minnen med både tårar, skratt och vredesutbrott.

Det är en tid jag saknar och hade gjort allt för att få tillbaka om så bara för en dag eller två, en av dessa två personer saknar jag så att det gör ont och det går inte en dag utan att jag tänker på vederbörande.


Tänker, minns och saknar fruktansvärt mycket....

Av lexan - 9 januari 2011 23:40

A broken heart will disappear on it´s own with a feeling of loss that can not be described with words, sense of loss as there is for you.

The tears that slowly soaking my cheeks with black tracks are the most visible,

but inside there is no one who can see the wound which I still carry on.

A wound that will never heal completely, as missing will always be there while the tears, the pictures of us and all the memories that had bitten into my heart.

Miss you so it hurts and ask you for a chance to prove what you really mean to me ....

Av lexan - 9 januari 2011 23:36

Hur du undgår svininfluensan

Var säker på att du får nog med frukt och grönsaker.

Ta alla vitaminer och gärna lite extra vitamin C.

Få nog med motion, det bygger upp immunförsvaret.

Gå minst en timme varje dag, eller simma.

Ta trappan i stället för hissen, etc.

Tvätta händerna ofta.

Få mycket frisk luft. Har du möjlighet; öppna dörrar och fönster.

Eliminera så mycket stress som möjligt

Få mycket vila.


Läkarens upplägg:

Tänk... när du skall ha en spruta, vad sker först?

Jo, armen tvättas med alkohol.


Varför?

För att alkohol dödar bakterier.


Så.......


Jag går till systemet. (motion)

Jag har lime i min Corona...(frukt)

Jag har selleri i Bloody Mary (grönsak)

Dricker utomhus ..(frisk luft)

Berättar vitsar...(eliminerar stress)

Ligger fyllesjuk. (vilar)


Så som jag ser det:

Om du håller uppe promillen, vill inte influensabakterier få tag i dej!

Tidigare månad - Senare månad

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards