Alla inlägg den 28 januari 2011

Av lexan - 28 januari 2011 15:30

har varit lugn, försov mig kraftig imorse och vaknade runt 09.30

Visst det var skönt med sovmorgon men jag hade tvättid klockan 07.00 men hade feta problem med att somna inatt.

Gick ner i tvättstugan och kollade om någon tvättade och jag hade turen på min sida så jag kastade in tvätten och jag hann med att tvätta merän jag trodde.


I väntan på att tvätten skulle bli klar så tog jag en sväng med dammsugaren, gjorde mat, duschade med mera.... kan erkänna att jag känner mig mer flitig nu än innan ha ha ha.


Måste ha saker att göra nu för att inte tänka så mycket ;)


Börjar jobba klockan 16.00 så ska snart dra men väntar samtidigt på att Danne ska komma upp en runda och lämna en grej, efter det blir det ner till jobb och vara där i fyra timmar sen hem, äta, duscha och sen blir det det ljuvliga mötet med nålen ha ha ha.

Ska bli skönt att känna smärtan ikäll, kan behöva annat att tänka på så då kan man ta hjälp av nålen haha, fan vad illa det låter men ska bara fylla i en tatuering jag redan har.


Sen får vi se om det kanske blir mötet med den neonblåa slädhunden eller om det kanske blir med den smällfeta grisen Rut med dom sylvassa huggtänderna som hugger mig i bakhuvudet vilket får tankarna att snurra merän dom redan gör, det är ju hon som påminner mig om en massa.

Satsar nog på slädhunden ikväll hahaha


Ha det bra gott folk.....

Tidigare månad - Senare månad

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards