Alla inlägg den 7 januari 2011

Av lexan - 7 januari 2011 21:35

Då gästbloggar man i Lexies blogg igen och hon spelar bara bara Alla flickor och det klunkas vin, det tycker vi om och nu är det dags att lägga ut lite bilder från denna tidiga kväll...Men det kommer nog fler under kvällen.

"Skål ta mig fan"

Måste ju ta en ny bild, haha undra vem som är fullast..En som är nykter?  

Någon dricker botten upp, snart däckar hon  

Vill bara säga att ja dricker inte öl      


Ha en trevlig kväll allihop


kram på er     

Av lexan - 7 januari 2011 13:28

Ur högtalarna hör man: Alla flickor med Linda Bengtzing och då vet man att det kommer bli en bra kväll hahaha....

Man tänker tillbaka på alla sjuka minnen bland annat från HB numera Breeze i Malmö, där var det verkligen alla flickor på hög nivå ;)


Drickan står på kylning sen över 1 vecka tillbaka så kall lär den vara, ikväll ska det firas med Ninni, Danne med flera och jag kan säga att idag ska jag verkligen fira ha ha ha.


Var hos läkaren innan idag och dom hittade inget ha ha ha och då menar jag varken ngt positivt eller negativt hahaha.


Förutom läkaren så har det inte hänt så mycket poch nu sitter jag här och funderar på om jag ska plocka undan lite, har snart tvättid och sen ska det möbleras så kan ju passa på att städa under tiden med ha ha ha.

Ninni och Lexie kixar biffen ikväll hahaha fan vad fel det lät men men Ninni vet vad jag menar.


Såg i Ninnis blogg nyss att hon lagt upp gamla bilder så nu är det väl bara för mig att leta fram bilder som Ninni kanske inte vill ska komma ut och kasta ut dom i bloggen hahaha....


Nu ska jag försöka få något gjort men uppdaterar garaterat ikväll hahaha

Av lexan - 7 januari 2011 02:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards