Alla inlägg den 27 januari 2011

Av lexan - 27 januari 2011 12:28

vaknade runt 10 och kände: fan vad skönt att jag äntligen fick min sovmorgon utan att vakna hela tiden.

Låg kvar och njöt av solen strålar in genom fönstret en stund och när jag väl kom upp hoppade jag in i duschen, slängde på mig träningsbyxor och en tröja för att gå ner och handla vilket slutade med att jag solade en stund.

Den tiden i solariet var härlig då man fick tid att tänka lite med, mycket som snurrar i huvudet för tillfället.


Njöt av solarietiden och grubblade en del och jag kan lova att det inte är lätt, finns någon som snurarr konstant i huvudet på mig vilket gör mig glad men samtidigt känner jag rädslan och osäkerheten smyga sig på.


Finns en massa frågor som snurrar men allt för få svar....


Nu ska jag sluta babbla här för nu ska jag äta sen blir det duschen för att sen kolla igenom papperna som jag skrev inatt sen vidare till jobb :)

Fan vad skönt det känns att kunna säga det nu hahaha....


Jobbar från 17.00 - 21.00 så under den tiden finns jag bara tillänglig via sms ;)


Erotikparty är bokat den 26/2 klockan 22.00 vilket kommer bli en lyckad kväll hahaha....


Är ni sugna på att boka ett så hör av er med namn och nummer så ringer jag upp er och tar en bokning....


Tänker på dig och saknar dig, du vet vem du är....

Tidigare månad - Senare månad

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards