Alla inlägg den 5 januari 2011

Av lexan - 5 januari 2011 23:36

Många minnen med dig gumman...Galna vin kvällar till gråt till lycklig.. Kommer ihåg första gången jag träffa dig, den spralliga tjejen från Skåne. Kommer ihåg även när vi skulle överraska Frida med en strippa och då var du den glada tjejen som den gamla tjejen sen börja man se på dig att något inte stod rätt till och helt plötsligt lämna du mig här i skåne fast sen fick du mig att flytta upp, och nu bor du ju inte här så jag får flytta ner till dig haha...Saknar alla våra galna upptåg.. Men vi ses ju snart gumman, men får kidnappa dig en dag så vi kan göra lite äventyr för det behöver du


puss på dig gumman

Av lexan - 5 januari 2011 13:16

Vaknade av telefonen och var riktigt trött då jag råkade somna för tidigt igår och vaknade pigg vaken runt klockan 02.00 och hade feta problem med att somna om igen.

Plasten över ryggen kliade och det var varmt som fan under den, kollade lite tv i hopp om att somna om och lyckades somna om runt 06 imorse sen ringde klockan 10.00 men jag somnade om.


När jag väl väcktes av luren fick jag veta att jag hade 45 minuter på mig sen skulle jag stå där nere för jag skulle bli hämtad, paniken började sprida sig smått men jag fixade dricka och allt sen stack jag ner och intalade mig själv att jag skulle fixa det och mycket väl gjorde jag det.

Det var kämpigt den första minuten men jag såg målet framför mig, när vi väl kom till parkeringen på Kvantum var det nästa hinder men det var bara att gå in där och jag fixade det :)


Efter ca 30 minuter där inne var det bara att sätta sig i bilen och åka hem igen :)


När jag väl kom hem så packade jag upp varorna och gjorde macka med skagenröra *mums*

Nu sitter jag här och tar det lugnt och ska snart iväg igen.....


Uppdaterar kanske senare....

Tidigare månad - Senare månad

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards