Alla inlägg den 4 januari 2011

Av lexan - 4 januari 2011 18:43

Jag och Danne fick sticka iväg en runda inatt då en kompis åkt in på sjukhuset, härligt med en promenad genom stan mitt i natten ha ha ha men fan vad kallt det var.

Kom hem runt 04.30 imorse och kastade oss i sängen ganska snabbt, innan vi gick hade vi påbörjat min tatuering och gjorde klart konturerna innan vi stack.

Vaknade imorse och hann resa mig från sängen, tog en snabbdusch och kastade i mig ett glas juice sen var det bara sätta sig med nålen i ryggen igen och aj som fan säger jag bara.

Kotorna kändes som bara den och jag tvivlar på det där med att föda barn i framtiden hahaha.


Tog en dusch till efter vi var klara sen var det bara att sätta plasten på plats och jag känner mig som en 90 åring när jag går hahaha, Danne stack iväg då han skulle hämta sin dotter och sen tatuera sin bror så jag ska kanske sticka dit en runda sen och se ngn annan kvida ;)


Tills dess ska jag bara kolla  tv och ta det lugnt, hittar ni andra på?


Tänkte slänga ut lite bilder med som jag sagt ett tag.....


Före....



Innan nålen....


Konturerna....

 


Ifylld....

 

Tidigare månad - Senare månad

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards