Alla inlägg den 8 januari 2011

Av lexan - 8 januari 2011 16:52

Gårdagen blev hur lyckad som helst, Ninni kom hit och vi satt och snackade lite skit och skulle möblera men jag började innan hon kom och som sagt det blir aldrig som man tänkt sig hahaha.

Vi lät det stå då jag inte blev nöjd och ändå var Robin så pass snäll och hjälpte mig ner med delarna av soffan från vinden och jag kan lova att vi skrattade på väg ner från 4:de våningen till 1:a :)


Ställde in allt som jag tänkt att det skulle stå men blev inte nöjd så i nuläget står min soffa i tre delar i vardagsrummet så det blir att försöka fixa det idag när Danne kommer tillbaka.


Som sagt igår satt jag och Ninni här hemma, snackade skit, drack några glas vin och skrattade en hel del hahaha.

Danne kom hit så vi gick ner och mötte honom så vi sen kunde gå bort till Q8 så Ninni kunde handla bearneisesås då vi skulle käka kotletter och jag kan lova att jag såg heltoppad ut i högklackat med tanke på hur mycket is det var ute haha, Danne fick sig ett par goa skratt och han hoppades nog bara på att jag skulle flyga på röven som på nyår men det bjöd jag inte på igår.


Kom hem och käkade lite och drack vin till maten och innan dess åkte det ner en efterlängtad redbull/vodka *mums*

Det var år och dagar sen jag drack det så kan lova min strupe blev glad ;)


Vi hade en hellyckad kväll igår och jag säger inte nej till en sån kväll snart igen eller vad säger du Ninni?


Men nästa gång blir det inte i en lägenhet med tripp, trapp, trull utan med en helt ihopsatt soffa hahaha.


La oss relativt tidigt och när jag vaknade imorse såg jag att Ninni redan åkt och förstod att klockan var merän 10 och när jag tittade på den var den 14,20 så fick lite ångest av att ha sovit bort hela dagen plus ångest över att det såg ut som det gjorde i lägenheten när jag öppnade ögonen hahaha.


Kvällen kommer bli lugn då jag ska fixa i lägenheten om Danne kommer hit med en skiftnyckel så jag kan sätta ihop soffan och ställa den på plats ;)

Sen blir det att ta disken och plocka undan så man kan gå här inne igen för det är lite svårt att  göra det nu.


Uppdaterar kanske senare om jag inte glömmer.....

Av lexan - 8 januari 2011 00:45

Nu har det hänt massa skit hela kvällen...Massa vin och skratt eller som charmtrollet säger "musvatten" ...Nu blir det snart sängen men mycket roligt har vi haft och galen kväll...


Snart får det bli en riktig fylla och kan gå och på is barfota eller sjunga Guld bruna ögon....


   


"Nu blir det dans på stortorget" 


puss och kram  

Tidigare månad - Senare månad

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards