Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Livet går framåt...

Av lexan - 2 januari 2011 19:28

Var hemma nästan hela dagen igår, sprang ner en snabbis och handlade sen hem igen och kastade på mig mjukisbyxor och intog soffan och Danne gick hem.

Klockan rörde på sig fortare än vanligt och när klockan var runt 01.00 så hörde en viss person av sig som satt hemma med en kompis och inte hade något att göra, jag sa till dom att sätta sig i bilen och köra upp då det var år och dagar sen jag träffade vederbörande.

Dom ringde när dom var i stan och bad om vägbeskrivning hem till mig sen gick jag ner och mötte dom, kan säga att jag kände mig liten då Jimmy växt som satan hahaha snyggt gubben.


Brossan låg och sov i soffan så vi satte oss i köket och snackade lite skit och jag kan säga att jag saknat det leendet och Jimmy överhuvudtaget.

Så härligt att träffa honom igen, klockan blev 05.15 och dom skulle köra igen för någon behövde mat he he så följde med dom ner till bilen så jag fick röra lite på fläsket, rökade upp ciggen och sa hejdå till dom.

Gick upp igen och kände att det hade vatt skönt med sängen och en film men slocknade innan jag ens hann kolla på filmen, vaknade runt 11 imorse och var ovanligt pigg men låg kvar i sängen och kolla tv.


Brossan stack efter ett tag då han skulle med tåget och jag började plocka undan lite, Danne kom upp och kastade sig i soffan och snackade lite skit sen skulle han ner och kolla på Fläcken Bekim när han tränade fotboll hahaha.

Efter han tränat kommer Danne förmodligen hit igen efter att ha varit hemma och hämtat ritningen och kollat gummibanden haha, han hade fått för sig att jag skulle tatuera  mig idag men ok, det ställer jag upp på ;)

Kommer snart se ut som ett klotterplank efter att Danne går loss med nålen....


Lovar att försöka uppdatera med bilder i något inlägg ;)

Nu blir det badet och renbädda det lilla som är kvar sen mjukis ch soffan, skulle behöva ta disken men får se när jag orkar.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lexan - 15 juli 2011 23:01


Ja, det kan man lugnt säga att det är....   Musiken spelas och en flaska Asti Cinzano är uppkorkad plus en bag in box och då vet man att det är helg, baby och Jhim är på gymmet medans jag och grannen sitter här hemma och provsmakar vin hahaha. ...

Av lexan - 11 juli 2011 14:10

Ur högtalarna spelas Don´t cry med Guns´n roses och tankarna snurrar duktigt samtidigt som det ger mig ett leend på läpparna, man tänker verkligen på hur underbara stunder man haft i livet så vrf klaga när ngt går emot än nu?   Räcker att se till...

Av lexan - 9 juli 2011 18:51

Haha skulle bara se om det här funka;) nu gumman ska vi ha en rolig kväll;) många skratt och ett äventyr:p men vi ses snart puss och kram...

Av lexan - 24 juni 2011 13:52

Glad midsommar gumman.. Saknar dig jätte mycket, kommer upp en helg snart och då ska det bli dricka och gamla minnen;)   Ha en trevlig midsommar   puss gumman ...

Av lexan - 30 maj 2011 15:09

är precis vad det har varit men idag kommer han äntligen hem och jag kan lova att ingen är gladare än jag för tillfället.   Min älskling stack iväg förra måndagen med Sara för att passa sin systers hus och jag kunde tyvärr inte följa med då jag h...

♥ Jasså, du hittade hit? ♥

♥ Något du undrar? ♥

0 besvarade frågor

♥ Min blogg är värd...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

♥ Letar du efter något? ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards